MY PASSION

MY PASSION

Friday, April 22, 2011

lemah antibody

haish h h h h h . . . (keluhan)
ya, aku akui aku memang antibody badan aku lemah, tah la, nak kata xcukup makan tu ,cukup ja makan...
bila dah antibody lemah,ha mudah la nak dapat penyakit kan? demam je memanjang .. . kalau deman tu macam seminit dua tu xpa la,ini sampi seminggu dua!!

symptom2 yg slalu aku dapat
~sejuk mcm kat kutub utara
~mata pedih
~kesengalan badan melampau
~sakit sendi2
~sakit tekak
~hilang selera makan
~sakit kepala
~malas mandi
~malas nak gerak

haa itu la slalunya simptom2 yg aku dapat...
ubat?? xpayah ckp lah....berguni2 ubat aku telan dah . . .
aku kol mak aku, ak tanya knpa slalu dpt demam ni . . .
mak ckp aku ni mmg dari dulu lagi mudah dapt demam. . .

kepada2 kwan2, tenk kerna mmbantu samada dlam bentuk sokongan ataupn bantuan fizikal
alhmdullilah demam aku x berjangkit kat korang suma . .

p/s: aku dah addict kepada panadol sebab mkan terlalu bnyak telan....

No comments: