MY PASSION

MY PASSION

Sunday, April 10, 2011

Episod Aku Ditipu! Teruk

marah sebab ditipu,,hapa ditipu? siapa tertipu?? tipah tertipu ? bukan...
aku yg ditipu sbnrnya....

adoiyai... ni kes paling teruk ar aku kena beb, panas ja aty ni...stakat tipu skit2 ok la..ni kau nak tipu semua skali agak2 ar weihh,kau ingat kau bagus sgt ka sampai nak tipu aku macm tuh !! ! ! ! ! !! ! ! !!  ! ! !

aku penah gak kena tipu ,tapi x la smpai semacam ni...argghhhhh !! !! !! nak marah pn x guna ! ! ! ! !! !
haty sapa x panas weihh,kalau kena kat hampa suma pun , aku rasa hmpa suma pun angin satu badan. . ..

sebenaqnya apa yg ditipu??? nak tau x? ok la aku nak share ngan kome suma . . .sakit aty sensorang pun x guna kan . . .nah tengok ni...hemmmmmmh ! ! !






.       .       .  




petikan harian metro ahad 10/42011 . .

.       .       .


nah sambungan dia lagi . . .




rerupanya ..  mata aku yang ditipu ! ! ! sumpah pada awalnya aku lihat "gadis2" itu seperti yg real!! mksud aku perempuan betoi....tapi!!!! suma itu dusta!!! mereka semua adalah kaum sejenis aku!!! a.k.a kaum ADAM ! ! ! ! s******!!!f***!!! @#$%&@
argghhh marah aku . .!! hemmm itu la dunia masa kini,dunia dihujung dunia.

P/S: lepas ni apa yg kita lihat itu ..  .xsemestinya "benar" belaka,kena check betui kah tdak nah...jgn main serbu ja,kang sama jenis  x pasai ja eeeiii takut aku hahha.adios

No comments: