MY PASSION

MY PASSION

Monday, April 11, 2011

hari jualan orang kelainan upaya di uitm puncak alam selangor

haa . . . bagi yg belom tau lagi, skang ni dah tak panggil dah OKU(org kurang upaya) ,hampa suma tau dak gi ni?? ha aku memang suka bagitau benda baru kat sini . . .skang ni pihak kerajaan tanah airku telah memperkasakan set2 (dlam bahasa klantan bererti geng2@ kawan2) ni dengan mngubah nama pangilan mereka kepada . . .

Orang Kelainan Upaya (OKU)  acronym still same, but jst the meaning is dffrent. . .

oleh yang demikian, kami selaku MT & EXCO bagi pihak Persatuan Pelajar Pemulihan Carakerja(PPPCK) terpanggil untuk membantu mereka2 ini dengan mengadakan satu program yang diberi nama ,,,

"JUALAN HASIL KERJA WARGA KELAINAN UPAYA"

pengarah program: saudari nadzirah (exco keusahawanan)
tarikh : 28,29 & 30 MARCH 2011
tempat : uitm puncak alam selangor

target program ini adalah untuk membantu warga2 ini melalui pendekatan terhadap palajar2 uitm sendiri. kesedaran pelajar2 U  terhdap kumpulan ini juga kami mahu tingkatkan lagi supaya mereka tidak pandang warga ini sebagai warga yang berlainan tahap . . kami mahu ideologi para pelajar berubah. layanan terhadap OKU dan orang biasa adalah sama, cuma sesetengah kes, OKU diberikan ke utamaknn..

jadi mari kita tengok apa yang dah terjadi pada tarikh tersebut . .

mereka datang membeli dan membelah haha

hasil buatan jahitan tangan

ni doremon

barang jahitan pun ada, mostly barang dapur la
aku beli something kat mak aku. . sian beliau masak tiap2 hari
ish2. . . anak sapa la ni, baguih betui!

teka buah apa ni? haish ada ka plak buah pelam! strabeyi la

ha puan ni la buat.rugi sapa yg x blajar ngan dia( aku pun x smpat,ramai gadis)

ni urut refleksiolgy oleh suami kepada puan tadi . . itu kwan aku,
*AWAS!bukan urut batin ya. . . .

stok jualan untuk 3 hari habis dalam masa separuh hari pkul 9 ke pkul 12.30 tghri!!! WOW
ini menunjukkn pelajar puncak alam prihatin or dalam kelaparan di tahap level 7 ??? heheh

WAHARGHHHAHAHAHAHAHHHAHHAHHAAHHA ini aku gelak guling2 ! !!  tetiba a ada "pasangan" sblah aku...klau gadis xpa jgak haha


p/s: penat eih tunggu upload pictres . banyak agi ni .  . perut pun dah bunyi jom mkn tghri ! ! ! 


No comments: