MY PASSION

MY PASSION

Wednesday, April 27, 2011

1 litres of tear

exam dah abis dah . . .  time for enjoy ! ! !
yeah, so aku on lapy pastu gi folder movies aku, cari movies yg sedap di layan . . .
hemmmm xda la plak citer best2 , suma dah x up to date punya movie haishhhh stok lama rupanya :<

tetiba ! ! ! aku terpandang satu movie yang berada di list paling bawah . . ha citer apa tuh ???
macam boleh layan jer ni...so aku dengan perasaan bosan, men"double"klik kan di folder tersebut ..
hemmm tengok tajuk pun  aku boleh agak citer ni agak bosan dan bosan dan juga bosan

" 1 litre of tear"

pernah sesiapa pernah layan crita korea ni?
aku cakap terus terang la, korang tok sah la nak layan citer ni
kalau sekadar TENGOK TAJUK DIA SAHAJA!! !!
kerna crita ni WOAWWWWWWWWWWWWWWWWWW WW WW WW W  W W WW WW W  W
SEDIH SIOT  ! !! ! !! !



citer ni la pertama aku tengok buat aku nangis ups hehehe ... .  2 3 kali jugak aku lap air mata aku beb
aku terpaksa lupakan ego eorang lelaki kerana percaya lah movie ni akan wat kau berair mata jua..
so kepada lelaki yang nak test ego dia tinggi mana, apa kata hampa layan movie korea ni...sure korang xley cover mata punya hahahah . .aku pun dah tahan air mata tapi akhirnya titis ke bumi jua . .
walaupun aku tawu movie ni dah lama di pasarkan lau x silap pada tahun 2005 . .  5 tahun tu tapi ia still bagus what. tambahan lak citer ni ada kaitan dngan apa yag aku blajar kat U ni...terbaik lah!!

kepada gadis2 yg belom tengok, (tapi aku sure mesti banyak dah tengok kan) aku sarankan layan lah citer sedih ini.... korang sure habiskan 2 3 4 kotak tisu heheh


melihat sahaja heroin nya, aku dah cair hahah cun kan?

hero pun kacak bhai . ..

citer ni bukan 100% cintan tangkap maut beb . .mostly about phamily la ..
kalau kwan aku x suruh aku amik citer ni dari dia sure aku xlayan punya.trimas to member gua .
citer ni memang menguji tahap simpati seseorang . . .aku syorkan pergi la tengok movie ini di pawagam berhampiran anda. . ..HOI apa la, citer ni dah 5 tahun kot dipasarkan, ahhhaaha sori2

apa sinopsis??? ah aku malas nak taip korang layan sendiri lah . . .


p/s: aku tengok sorang2 coz takut member lain nampak mata aku berair hahaha kan dah kantoi wakaka


No comments: