MY PASSION

MY PASSION

Monday, April 8, 2013

Episod Makan Angin Sampai Kembung

Assalammualaikum, satu lagi episod muncul... 

Aktiviti lepas semayang Jumaat: 
ok persatuan Pentadbiran Kesihatan  ada buat pogram ala2 family day. Pogram diberi nama NeoRetro.  Sepenuhnya berlangsung di UiTM Puncak Alam. Enjoys!



Minggu ni keluarga dan adik beradik dari Kedah datang ke Klang, rumah Mak Su sempena family gathering disini. Jadinya aku tidak lepaskan peluang ini dan turut serta menyertainya. Mak Su datang amik aku di rumah sewa Puncak Alam pada Jumaat malam (Selepas pogram NeoRetro selesai) dan 3 malam juga aku berada disana. Saat paling best adalah dapat lepas rindu pada mak, Mak menangis tengok aku. Mengapa?


Aktiviti : Membeli membelah di Nilai 3
*Pening kepala aku tengok karpet 'ramai' sangat

*Tempah langsuir langsi  langsir sejam sahaja

*Kaum2 ibu sedang berdiskusi, karpet mana ingin dibawa lari :P 

*Cuba menjadi BudakLembu *CowBoy

*Kaum2 ibu sebuk membeli belah, kaum anak2 pula duduk jaga diri sendiri :) 


Aktiviti :  Bermalam di Resort Teluk Kemang

*Apanama resort ni tak ingat 

*Empat budak poiyyooow bergambar


Aktiviti: Ber'banana boat" & bermandi air masin di Pantai Pork Dickson 

*luas terbentang dan angin kencang 



*Gua benci naik banana boat ketika kami diterbalikkan, tapi boleh jadi seronok :) 

Aktiviti : Selepas lotih bermain air dan pasir, lepak di R&R Dengkil, Sate Kajanggggg Haji Samuri :) 

*Sate dia terbalik terbaik der...

*Wajah sebelum datang makanan

*Wajah selepas makanan datang (bikin gumbira) 

Aktiviti : Bermandi lampu di I-City Shah Alam
*Gambar tiada, sebab my camera baterinya habis ketika ini  :( 

Begitulah aktiviti hujung minggu aku bersama ahli keluarga dan sanak sedara. Mak Su kecewa kerana tidak dapat bawa kami di tempat2 menarik lain, tidak mengapa lain masa kami hadir lagi kali ni InsyaAllah kita pegi Melaka pula ya.

p/s: adik aku tak dapat join pogram 3 hari 2 malam ni sebab dia ada Kemahiran Islamiah Insaniah di fakulti. Aku pula ponteng kelas hari Isnin tu sebab tak sempat balik malam :) Adios~ 

2 comments:

kacang said...

blogwalking here=)..satay tuuu nampak macam sedap jer..nyummmm3!

Unknown said...

of cuz sedap :P sori semuanya sudah dalam perut