MY PASSION

MY PASSION

Thursday, February 21, 2013

Episod Seorang Demi Seorang

Yeah episod kali ni kita bercerita berkenaan gadis pula, awas entry ni aku bukan nak cerita pasal ciri2 gadis idaman aku ker apa. Tapi cerita pasal bini orang haha [sound weird rite?] 

Hangpa semua mesti sudah sedia maklum kan yang Dato' Siti Nurhaliza a.k.a isteri kepada Dato' K sudah menutupi kepalanya dengan sehelai kain lembut dengan sempurna [berudung litup la senang, ayat berbelit2 haih]. Ya orang lain dah bersepah tahu tapi aku baru jer tahu ni :) [so tak salah kan kalau aku buat entry khas ni demi penyanyi yg terkenal dengan lagu Cendol, eh silap "Cindai"

So, take a look at this.. new image by her


Ok yang ni rasa macam cute la plak, awas dia tetap isteri Dato' K ok! 

Yang ni aku tengok macam nak seiras Ustazah Bahiyah la pulak 
[Semanis karma kurma]

Dan banyak lagi la gambar2 manis beliau bertudung litup ini. Sejak dua menjak  ni ramai artis Melayu yang sudah mendapat seru, kita doakan artis lain turut sama mendapat hidayah ini & berubah. Kan manis kalau begini umpama  tak perlu tambah gula dalam air kosong, minum begitu sahaja. Bertudung bukan untuk fesyen, seluar atas lutut bukan untuk tunjuk eksyen,  tetapi tutupilah ia sebelum ia 'ditutupi' dengan api neraka.

"Katakanlah (wahai Muhammad) kepada orang-orang lelaki yang beriman supaya mereka merendahkan pandangan mereka dan memelihara kemaluan. Yang demikian itu lebih suci bagi mereka; sesungguhnya Allah Amat Mendalam Pengetahuan-Nya tentang apa yang mereka kerjakan.'' 
(An-Nur 24:30).



P/s: Heliza Helmi ni tak pernah balas mesej aku, haih aku cuma risaukan dia, harap dia baik2 sahaja (Dalam mimpi aku bermimpi)

No comments: