MY PASSION

MY PASSION

Thursday, September 12, 2013

Episod Semester Baru

Hari ni first day kelas mula, hemmm setelah 2 bulan cuti semester mood belajar sure dah kelaut perginya...penat nak cari balik.

Pada sem kali ni aku perlu lebih bijak dalam menggunakan sumber kewangan, tak mahu jadi seperti lepas, sem belum tamat tapi duit kewangan sudah nazak! Mungkin aku perlu berfikir 2 kali atau pun 3 kali ataupun banyak kali sebelum berbelanja. Yang mana tak penting tu tak perlu kot beli

Semester ketiga ni aku perlu lebih berfikiran matang dan jugak jaga tingkah laku. Nak jadi budak baik katakan heh heh heh. Duduk diam jer dalam kelas.

Target  semester ni jgk, nak try naik berat badan hehehe. Kawan2 yang pemurah tu boleh la belanja aku banyak2 :P

Oh ramai kawan2 aku masa diploma sudah dapat pekerjaan yang lebih kukuh, tahniah diucapkan! oh malah ada yang sudah berkhawin!! tahnnnnnnnnnnnnnnnnnnniah jugak yer. Moga cepat dapat baby, ehh!?

Pensyarah semester ni semuanya nya friendly, tapi aku akan pastikan tak akan ambil kesempatan pada lecturer baik2 ni. nak jadi budak baik katakan, kena dengar cakap pensyarah selalu heh heh heh




ok itu jer lah untuk minggu ni, jumpa minggu depan. k baip

p/s: Aku sekelas lagi dengan gadis itu. Memberi semangat datang kelas hari2

No comments: