MY PASSION

MY PASSION

Monday, January 21, 2013

Episod Perang Pena & Kertas Tamat

Yoshh ketemu lagi kita di episod baru , 

Kali ni tak ada menda menarik pun sekadar nak beritahu perang dah tamat hehe. Perang dah tamat? ha'ah "perang" dengan peperiksaan sudah berakhir bagi semester pertama ini  :) . Baru tamat 2 hari lepas YAYY! . 

Seronok kemain kan (Lompat tinggi2) , yerla mau tak seronok, kos aku ni ha yang dikatakan terakhir jawap paper . Itu la akibatnya terlalu banyak sangat gap diantara paper :(. 

Ok keseluruhan aku nampak ,semua boleh dijawap dengan tenang, biasalah kalau ada 1 2 3 soalan yg macam tuuttttt jer..mungkin salah aku setadi tak habis chapter :P ok ini serba sedikit rentetan kisah perjalanan minggu exam gua. cekidaout dowh~
.
Paper exam yg colorful, meriah sangat :) 


Nota-2 bersepah, rajin jugak aku buat nota sendiri ni :P 

2 beradik sedang mentelaah pelajaran mereka, (bosan-2 snap gambar, ok aku mmg suka setadi pakai cap  )


Yang ini aku terkejut, lepas last paper exam, rakan2 datang buat suprise huhu thanks weh 
dari kiri Malyanah, errrr, Reena, dan Joey :) 

 ok ini baki cekelat KOPIKO dalam laci, nak amik la :) *Ubat tahan mengantuk katakan


Yang ini kali pertama aku lepak makan di SEOULGARDEN, mujur ada pakej student(jgn lupa bawa kad matrik anda) . makanan disini hensem giler..kau makan la puas2 sampai keok (mati) hehe 

Pilih jangan tak pilih...(ok waktu ini terpaksa aku lupakan program diet aku, sedap siot  )

P/S :Kakak aku yang kedua tu selamat melahirkan anak perempuan 
(ramai lagi la gadis dalam rumah) Tahniah kepada SITI AMINAH & suami ,FIRDAUS



nama  baby ni errrr belum saya ketahui lagi hehe :) (teruk betul PakLang ni ) 
Ok ini gambar hari raya mereka tempoh hari. 

T.A.M.M.AT


2 comments:

fadzlynniza said...

selamat hari lahir epul. semoga hidup diberkati

Unknown said...

Oh terima kasih lyn ;) huhu hadiah bak mai satu