MY PASSION

MY PASSION

Saturday, January 12, 2013

Episod Double 2?

Yeah aku sekarang sudah Double 2! ! Apakah itu? 22 lah geng. 
Aku sudah berumur 22 tahun pada 10/01/13 yang lepas.
Ya, aku tahu, aku tahu, tak perlu cakap kuat-kuat...aku makin tua dan makin berumur :) 
Harapnya makin berumur ini  makinlah aku berisi .
Maaf bukan "berisi" diperut malah berisi dengan ilmu-ilmu didada untuk dijadikan bekalan kelak :).
Apa jodoh? hoho masih diketemui, bukan taknak cari,
tapi belum masanya lagi, adakah takut bercinta lagi?

Jawapannya tidak yer :)
(*perlu ke aku buat statement ini?)

Ok malas nak bebel panjang2 sebab aku ni tak suka membebel.So , Happy beday la pada diri sendiri hahaha:P



ok babak ini terharu, terima kasih kepada Ahmad Zaidin dan rakan2 atas sambutan ini, KAWAN SELAMANYA !
*Seyes kek sedap :) 

No comments: