MY PASSION

MY PASSION

Thursday, May 3, 2012

Episod my top 7 desktop background

Yeah kali ni aku papar 7 wall desktop laptop aku . setiap org ada hobi masing2. bagi aku desktop backgroung laptop aku melambangkan mood aku untuk 1 or 2 minggu tersebut. Kalau mood aku ceria, aku letak wall yg ceria, bagi org lain dia tak amik berat sgt pasal ni tapi bagi aku YES I AM!! setiap wall background yg aku buat pasti aku save untuk koleksi...hehe nah tengok laaa carta wall desktop gua hanya di HELMETputihblogspot ..
1) ni ketika semangat bola asia tempoh hari! yeah menang pingat emas!!


2) ini ketika pogram team building persatuan aku blajar tu..best! rindu kawan
3) serius background kaler itam ni aku taruk bila aku dalam stress!! nak dok jauh2 dari org
4) ha ini aku marah!! ni kes fb aku kena heck oleh mangkuk tandas mana tah..aku taruk pic ni simbolik aku deactive sejenak bia semut hurung hahaha
5) ok time ni jiwa aku ROCK ganazz!! layan lagu heavy2 mood tengah memberontak katakan!!
6) ini wall paling aku suka sebab kami mcm adik beradik!! hehe kenali kami dengan lanjut di  http://meruphorians.blogspot.com/
7) ni ketika mood aku dengan persatuan tercinta...hehehe

so ini shaja la carta desktop aku untuk tatapan umum. kesimpulannya wall desktop mempengaruhi mood aku untuk minggu tersebut. bye2 jumpa lagi di lain episod:)

p/s : apa yg mempengaruhi mood anda?

2 comments:

From Me to WE said...

Itu bukan semut. Itu lalat. EIsh2..student MI memang pnggil lalat semut ea? :p

Unknown said...

ahhahaha haah la bukan semut...baru perasan , lalat rupanya, huhu