MY PASSION

MY PASSION

Tuesday, May 15, 2012

Episod IRONMAN sertai mogok lapar???

Balik kerja terus aku on9 FB dan satu kejadian pelik telah tejadi di FB.....aku melihat begitu banyaknya eh tersalah grammar lak...begitu ramainya orang mengubah DP mereka ke gambar kartun berwarna coklat..apa kejadah dadah semuanya ini? ayuh kita check it out baibi!!!!

Aku tanpa segan malas terus mencari apa punca terjadinya fenomena ini, fenomena DP FB JADI KARTUN COKLAT...selidik punya selidik, buat DNA test jap, hack government official site( err mohong jer ni)...rupa2nya saudara2ku sekalian ,sekarang ini sedang berlangsungnya bantahan mogok lapar yg dilakukan  sahabat2 seagama kita di PALESTIN nun.sebab apa eh? chek it out baibi!

Sebab munsebabnya ialah kerna MEDIA BARAT mahu hapuskan kes tahanan rakyat palestin , tahanan ini hanya ingin meminta HAK ASASI mereka sebagai tahanan perang , hak pendidikan dan sebagainya . walaupun kita jauh dari mereka namun usaha yg sedikit ini mampu menunjukkan kepada media barat yg kita prihatin keatas saudara seagama kita dan semangat yg berkobar2. 

Sama2 kita berdoa agar hak mereka sebagai tahanan perang yg telah termaktub dibawah tahanan perang antarabangsa di permudahkan. AYUH org kita sebarkan berita ini.

::Usaha kecil yang kita boleh buat ialah, Perang Media!!!

ok ini antara berjuta kawan aku yg dah tukar DP dowang...





ini plak hehe for sure la aku punya DP heheh amcam ? senang skit nak fire zionis tu


p/s: sy sudah anda bila lagi??? prihatinkah anda?

aku suka DP ni...chumelllllll sangat ngeeee


2 comments:

rAIHan said...

ramai yg menyokong dr msia..alhamdulillah. moga dapat dipermudahkan~

Unknown said...

haah ramai2..... insyaAllah :)