MY PASSION

MY PASSION

Sunday, November 20, 2011

Episod Permulaan sekali lagi

Ahah! SALAM... aku rasa aku penah post something pasal pektikal  . ya! ada... check it out!


Betapa seksanya aku survive kat sana sorang2 laki...bosan jek.tapi Alhamdullilah kali ni aku berpektikal sekali lagi tetapi kali ni bersama teman !! walla ehhhh aku x sunyi  loo .. aku suka! kali ni kami pektikal NEURO MEDIKAL & PSYCHIATRIC (4 bulan) kat Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar.

Patient agak ramai mcm air terjun tingkat 5...tapi xper ok la tu kan dpat belajar. Hari ni first day aku . Nervous tu sure ada. Wat treatment stroke ni rupanya perlu bnyak tenaga sebab nak wat exercise kat patient.  Rumah dekat jek, blakang pintu sepital. Therapist bagus, willing to share wif student:). HOD cuti seminggu, (yayyyy!!!) hahaa.. 

First day dah ada 4 projek...xpyh la aku sebot ( ngantuk ni). Due date minggu depan x silap ( saya mmg suka tu ye puan :p ) . Ini jer kot nak type, ngantok lerr...:)

p/s: Cis, hari ni ada sorang minah indonesia ni (bibik) mintak nombo fon aku tika tengah khusyuk wat treatment kat majikan dia. Errrr aku pun wat2 tak paham hahaha padan muka. Haishhhhh jgn buat mcm tu lagi ye bibik. Naty saya repot majikan anda.

1 comment:

cik Zulaikha said...

hahahahha..gle pemes kaw..bestnyaaa..hahahaaha