MY PASSION

MY PASSION

Tuesday, June 7, 2011

sepi seketika , , ,

wassap wassap ! salam berirama . . .


"hmmmmm lama rasanya kau x tulis something kat sini Pul?? aku dok tunggu episode baru kau ni...bajet x ckup ke nak buat episode baru...? ate kau ckp episode semalam lebih best hari ni kan..."


"ehem, bkan pasal bajet ler kawan oi..."


"so, why, human being?"




"buka mata jam 6.15 pagi - lihat kalendar kejap buang seminit dua - amik tuala kat pintu dan mandi - pastu mengadapNya - then bancuh milo+makan biskut xsedap - pakai baju uniform praktikal+pasang aksesori (punchcard,pen,dompet bla3 thing) - buka gate umah dan bejalan ke Hospital  7.30 pagi - sampai pukul 7.55 pagi letak beg - buka komputer tengok diagnose patient+wat revision skit - masuk bilik peadriatic sambung buat daily log book yang xsempat siap semalam - siap, tunggu patient datang sambil mengeluh "huhhhh patient hari ni 17 orang jugak termasuk child physical n psychiatric - aku handle child psychiatric, ika kawan aku handle physical - patient psychiatric serius penat layan, malas aku nk crita karenah mereka - rehat sejam umpama nikmat sementara yang akan di tarik balik, sambung layan patient untuk sesi petang - sapa tengok muka aku dapat tahu betapa lotihnya - supervisor kasi keja lagi due date minggu depan - sambung buat projek lagi - tambah projek lagi - dan lagi - badan aku makin menulang dek serabut - punch card pulang jam tepat 5.00 petang - pulang dengan muka tiada senyuman ikhlas - sampai umah sambung buat projek, cari maklumat, siap patient report, siapkan school visit report, siapkan daily log, buat slide presentation( kes Turner Syndrome) - jam 10.00 mata separuh tutup ,jam 10.30 mata tutup -ZZzZzzz . . - buka mata jam 6.15 pagi - lihat kalendar kejap buang seminit dua - amik tuala kat pintu dan . . . ."


"wo wo wooo ! ! kalau mcm ni sampai raya korban taun depan pun x abis citer nih .. "


"ha itu la jawapan kepada soalan kau tadi sahabat, bayangkan itu la rutin aku 7 minggu beb haa...xda masa nak post episode baru...."


"ohhh .. . xpa2 kau rilaks ja beb.. didalam kesempitan manaskali  pun, kita  masih ada ruang untuk bernafas"


"ok2 tenk, tapi aku cuba usahakan post episode2 terbaru yang panas hehe..."


p/s: ujung minggu bersama phamily sekitar SP tenangkan fikiran...dengan makannnnnnn  hahah

No comments: