MY PASSION

MY PASSION

Monday, June 27, 2011

yes aku jelez

Ye la sapa tak jeles tengok org lain gumbira je ngan "teman" masing2 maksud aku couple2 ni ha.

Macam mana x jeles beb, kawan2 aku ni ha buat aku jelez...geram jer, dari makan, berjalan, bersembang, duduk sentiasa berhubung dengn BF masing2. Boleh diakatakan henset tu sentiasa ber"vibrate"lah. Henset aku pun selalu jgak ber"vibrate apa, tapi dapat msg dari awek MAXIS  jelah "tempoh aktif akaun anda hampir tamat,sila tambah jumlah..." aku dah relpy tapi dia taknak reply balik.sedih kan?

Aku hanya duduk dan perhati jerlah org tengah bergayut n bersms nih.
nak ajak bersembang pun tak boleh cuz takut ganggu kan.. dah takda GF tu duduk diam2lah jgn ganggu org!!!



Panggilan dan msg tu tak la penting pun aku rasa, just nak tanya "wak dah mam lom ni?" "kat mane tu wak?" " "take care tau syg"  tapi ia cukup buat seseorang tu terasa disayangi bukan? wahhhh sweet ar
Kadang2 tu aku tengok kan, cam seronok jer call sambil tersenyum2, SMS pun tersenyum2...tempoh bergayut tu bkannya 2 3 4 minit..hemmmm lama lagi kalau boleh la. Aku perhati suma tu.

Kadang2 tu aku tengok kan, dalam perjalanan nak ke kafe semua kawan aku tu tengah bergayut n ada yang bermsg dengan org trsayang. Hemmm aku time tu memang diam jer lah, trasa JELEZ tau ark!!!!! nak jgak AKU bergayut n msg mcm tu. Dengan sapa? hantu? again aku jeles  .. . .

kadang2 aku rasa mcm korang tak perasan aku kat sebelah korang, tapi kita slalu jalan bersama bukan? oh terlupa korang tengah bergayut dan sms hmmmm

 kredit hanset aku makin bertambah jer, tak berkurang pun. asal tamat tempoh aku topup asal tamat tempoh aku topup begitulah....


p/s : kepada rakan2 aku ni aku ucap trima kasih kerna kasi aku JELESZ selama 7 minggu bersama korang. Perasaan tu sentiasa muncul. Aku masih suka waktu sunset yang indah ni

5 comments:

fadzlynniza said...

sdeh je dgr =(

fadzlynniza said...

sdeh je dgr =(

pamai said...

maseh mencari xD

Unknown said...

fadzlynniza~ :) hemmmm dah ok dah
pamai~ hahah yup join da club " club masih mencari" hahahha

cik Zulaikha said...

masih mencari ye abg mnje,haha..suh amek yg ari 2 tanak..xslah mncuba..keke..