MY PASSION

MY PASSION

Sunday, June 12, 2011

kisah si wallpaper yang indah

setiap kali aku buka page ni . .  rasa tenanggggg je.
wallpaper ni mmg aku suka lah...
aku tenung sampai boleh berangan aku berada dalam hutan indah ni...

satu pagi hari. . .

aku berangan aku berjalan dalam hutan tu sambil ditemani kicauan burung kedidi...
perghhhh . . .

waktu pagi memang best, cuz embun  still ada...terasa nyaman jer

penat aku berjalan, aku bersandar sebentar di sebatang pokok ketapang...aku lihat awan biru terang, mataku bersinar dek kerna kilauan cahaya matahari yang muncul dari celahan daun2 pokok ..
hati aku rasa makin tenang....
dengutan nadi aku berdenyut selari denyutan jantung

tetiba sehelai daun kering luruh dan jatuh di dahi aku...
aku tenung daun tersebut dan ku nilai ia...beginilah kitaran kisah hidup dedaun yang muda akan berada diatas, dedaun tua akan berada di tanah siap sedia untuk dimamah tanah...

ku pejam mata rapat2 . . . hemmmmmm...indahnya ciptaan tuhan

pabila aku buka mata...ah demm tul lah..slide presentation aku x siap lagi lah!!!
spoil tol lahh org tengah berangan ni...haishhhhhh

p/s: apa2 pun aku mmg suka wallpaper blog aku ni..tat's y aku x nak tukar, boleh berangan macm tu slalu kan..next time aku nak mcm tadi jugak..harap x da gangguan lagi...plezzzz:)

No comments: