MY PASSION

MY PASSION

Monday, November 14, 2011

Episod hak asasi

Episod kali ni kita lepak2 jek k hehe:)

Ni ha, baru2 ni aku pegi Penang , ada urusan skit disana...kami naik Ferry Penang tu. harga tambang untuk kereta just RN 7.70 (mahal gak beb kalau ulang alik tiap2 ari?). Seronok  tengok deruman ombak dibelakang ferry...sebelah tempat aku berdiri tu ialah tandas  ( aku dah jadi trauma dengan tandas awam  menjak jadi kes aritu). So, x lama kemudian aku nampak one guy ni masuk tandas tu...then ok la kan, tapi bila pandang 2 kali jadi x ok plak hahah why? korang tengok la sendiri...hehe


xnampak? nah aku kasi zoom skit lagi :)
Tandas laki sebelah kiri la bro..lu dah melanggar hak mereka kaum wanita . kok ye x tahan pun cer rilek dlu cari pelan2 ini x main serbu jek. Dah la wanita kat situ ramai huhu. aku pun
rasa malu eih :p

Tapi bila sebut pasal lambang tandas ni, rupa2nya mcam2 lagi ada ...aku cuba google tengok..nah korang tengok sendiri ( lepas ni kena tengok betol2 takot salah paham:)
mula2 aku xpaham, lepas 2 minit baru aku paham hemmm :p

ha? yg mcm ni pun ada gak? hati2 beb

yg ni aku suka..nampak la sopan banyak
katakan la budak2 yg ada masalah visual perception , dowang faham x?
errr . . . agaknya dari perancis @ italy 

style! ! !
hemmm ok...motifnya?

p/s: Ada jek aku penah tengok tandas kat kedai minyak Shexx tu kan, tandas just 1 jek    mean that kongsi la hehehe babai c u next epis0d :p

No comments: