MY PASSION

MY PASSION

Saturday, October 29, 2011

Episod Politik pulak?

Entah la..semenjak dua menjak ni aku suka baca blog2 politik. bukan nak cuba interrupt masalh mereka tu. x berminat pun...

Sekadar nak tawu apa isu2 yg menjadi hangat sekarang...terbaru, pelajar UiTM jurusan LA* menentang kerajaan...aku jejak blog  dia smpai jumpa.hehe ate kamu ni stalker mesti la jumpa ye x? aku baca setiap entry dia..memang x bukan anti gov.. seyes aku baca jer ok! blog2 lain aku baca jgk ( mksud aku blog kedua2 pihak, pembankang dan pencadang hehe) . tak salah aku amik tau isu2 yg berlaku sekeliling aku ni kan? xnak jadi katak bawah lu pikir sendiri....aku nak jadi org yg ada otak dan berpikir diluar kotak huhuhu lagi mulia:)

k lah nak sambung baca lagi:)

p/s: bila dah sampai masanya , aku sendiri yg tentukan pilihan mana yang layak untuk aku pangkah :)

No comments: