MY PASSION

MY PASSION

Sunday, October 30, 2011

Episode malu :p

Salam berirama petang :) satu memori nak di share...

Dalam  keadaan maha kelam kabut aku bergegas dengan pantas ke tandas. Sampai  jer dalam tandas rasa nak buang air dah xder ceyh penat jer aku lari...then aku basuh muka jer sebelom kelas lab mula konon xnak kasi ngantuk la ( tidur jugak  naty)... senyum kat cermin 2 3 minit sambil ckp lam haty “ kacak ker aku”

Pastu aku dengar makcik cleaner ketawa terbahak2 kat luar..apa agaknya citer lucu tu, ah lantak lah. Lepas lap muka aku kuar tandas. . .then okayyy.... ketika itu baru aku tahu apa la yg lucu sgt tu. Dengar perbualan ringkas ini yang sempat dirakamkan

“ kenapa adik masuk tandas pompuan? Silap ehh hahahhaah!”
Aku mula gelabah dan perlahan2 pusing belakang tengok kat pintu tu...dan lambang ituuu ialah

“Dammit! @f# # @*$% %& *!&$#” 
YES AKU MEMANG SUKA MASUK TANDAS GADIS! ARRGHHHHHHHHHHHH TIDAKKKKKKKKKKKK. tahap malu aku time tu amat la tinggi, ADUYAII kenapa jadi kat aku haha. Mak cik cleaner pun satu, len kali pintu tandas tu biar tutup baru saya perasan simbol gadis tu huuu~~
nak cakap apa lagi, jalan wat budus jer la sambil wat muka kerang busuk lalala...

p/s: incase la rasa nak terkencing aku tadi tu x ilang, then aku guna tandas tu, nak lagi sedap citer ada plak gadis dalam tandas tu.amacam? satu persoalan aku tinggalkan kat situ hahah!

4 comments:

Anonymous said...

hahahahahaha..gabra la abg epul ni.. :DD ~mas~

Cik Gadis Desa said...

ad jugak episod malu- jatuh terduduk dlm dwn kuliah, smpai ad org tuh wat tajuk kejadian tu, 'dewan gegar'
=)

Unknown said...

mas..hahaha mau x gabra..maunyer kena saman malu nty haishhhh kecoh haha


cikgugadis desa~ oh ye kew? huuuhuh tahu perasaan bila jadi mcm tu...naty kita kena berhati2 dalam apa2 pun:)

Anonymous said...

hahaha..untung xde orng dlam tu.. :D
~mas