MY PASSION

MY PASSION

Sunday, August 23, 2015

Episod Career Builder KLCC 2015

Hari Sabtu bertarikh 23/8/15 member ajak aku teman dia pegi KLCC sebab kat situ ada expo kerjaya dan postgraduate. So aku pun free on that day apa lagi jom la kita ke pameran tu.

Ramai pulak orang yang datang sampai sesak dalam convention centre tu. Sedang khusyuk melawat booth tetiba datang sorang pelawa aku jadi stuntman untuk company animasi. HA HA HA. Kelakar sangat. Dia cakap company dia memang sedang mencari stuntman. Terima kasih akak sudi pelawa.

Pameran ni bertujuan untuk membantu para postgraduate mencari haluan untuk sambung dan pelawa para graduate mencari kerja yang mereka minat. Member aku bawak 10 resume untuk di 'drop'kan dalam resume box. Moga kau dapat bro.

Dah setel urusan terus balik rumah dan macam biasa aku singgah gym jap lakukan rutin. Hari ni chest day. Dan paling best sekali owner gym pasang lagu motivation yang aku kasi. Thanks bro.

Malam pulak member ajak berbadminton. Dah lama tak melibas ni, badan pula makin berat, performance merudum teruk dan sambil diketawakan member sebab pancit cepat.


p/s: Biggest dilemma.

No comments: