MY PASSION

MY PASSION

Monday, January 27, 2014

Episod Aktiviti Purnama Pertama

Assalamualaikum,

Yeah, bulan January merupakan bulan yang aku suka, bulan yang bikin aku tenanti-nanti saban tahun. WHY? Ahah! sebab bulan January merupakan bulan pertama kali aku melihat keindahan dimuka bumi, bertapa luasnya dunia ini. Tanggal 10 Januari 1991 maka lahirlah aku kemuka bumi Allah ini. 

Weh, minggu ni bukan aku nak berceloteh pasal kelahiran ka apa. Aku nak cakap benda lain iatu aktiviti aku dalam bulan pertama dalam tahun 2014 ni. 2 Minggu lepas aku dan rakan2 bermandi manda di air terjun sungai gabai dekat hulu selangor. 

Aktiviti merupakan macam reunion kecil2 lan  sebab dah lama tak berjumpa, al maklumlah  masing2 sibuk dengan kerjaya dan belajar :) Jom belek gambar yg ayen ambil ni. Peluang ni pun aku rembat laju2 sebab nak  lepas stress lepas tamat exam heh3.

Antara yang datang hari tersebut. Geng ni dari dulu dan kini sentiasa HAVOC!

Air sejuk macam ais. Aku ni dah lah alah dengan sejuk.

Sebenarnya aku kurang sehat hari tu, demam n suara takda. Tapi untuk member apa ada hal. Memang best dapat mandi sungai walaupun badan aku dah  menggigil kaw2 punya. Sure balik rumah lagi teruk lah demam aku ni. Oh lupa nak gitau, kitaorang ada buat jugak BBQ kat tepi sungai tu. Best! out~

p/s: Akibat dari mandi sungai ni, nah 3 hari aku demam teruk and suara tiada. Mak marah kaw2 punya sebab dia tau anak dia ni lemah antibodi. Berdarah jugak telinga aku dengar ceramah free dari mak. Sori mom, abg degil.



No comments: