MY PASSION

MY PASSION

Friday, January 20, 2012

Episod Trivia pasal aku


10 TRIVIA PASAL GUA huhuu

~ masa kechik2 aku dulu kan, aku suka kumpul menda2 ni:
1) kad topup : dulu kan klau nak topup kena beli kad kan, mcam2 gambar ada kat kas tu..klau musim bola, bnyak la kad player bola aku ada
2) melukis : dulu aku minat melukis kartun, bukti dia? nah...hanya mampu masuk majalah sekolah jerkkk...femes kot tu
3) kumpul tiket wayang: aku nak wat kenangan bila dah tua2 naty hahaha WTPak
4) kumpul komik : kat umah ni mcam2 komik ada, yg terbaru aku beli KEMBAR THE BEST :) 


~Dulu time kat sekolah MENENGAH akU aktif, tapi x ler dalam sukan...aku join mcm2 aktiviti kat sekolah antaranya :
Pengawas sek, Ketua kelas, Naib Pengerusi Kelab Kewangan, Pengerusi Kadet Polis, Kooperator sekolah, AJK kelab PingPONG. Tu dia semua sapu habis haha. Seyes walaupn bnyk jawatan time tu, spM aku x lupakan...aku rindu time sekolah:)


~Kisah cinta lak heh3..aku mula main cintan bila time form 3 hahaha tapi aku ni hampeh, sekadar syok sendiri jer..dak pompuan tu pandai, saja nak wat dia sebagai penaik semangat belajar haahah alasan. 
*ehem smpai skang kot aku still clap with 1 hand side . Nak tengok fb dia? oohhh cari ar sendiri hahaha 


~ Dari kechik  lagi aku memang suka makan sambal...xkesah la apa pun asalkan dalam pinggan aku tu ada kaler merah hehehe,


~Aku ingat lagi, pernah mak kejar aku satu bendang sebab campak anak mengasuh ke sungai umah aku hahaha, sadis beb, aku nyorok dalam pokok pisang hahaha.


~ Aku penah tanya mak, "kenapa nama kami dua lansung xda kaitan?" kalau taruk faisal & faizal ok jgak...mak ak ckap...nama saiful & faizal yg terlintas di kepala mak time lahir tu..itula nama hangpa la ni:)


~ Aku mula kenal erti main game bila masuk sem 1 tahun 2009!!! ye la sebelom ni aku ngn sekolah jerk , apabila tengok roomate main counter strike. pastu aku mula menjinakkan diri hehehe teruk betol!


~Jadi kembar ada yg xbestnya, apa yg aku  buat dia pasti tahu hahha damn!


~ Mak selalu marah aku, kenapa asyik beli pakaian warna putih ni, cepat kotoq! sebab....cek suka warna putih:) sampai helmet aku pun warna putih hehehe


~ Cita2 asal aku sejak bangku sekolah rendah lagi, aku nak berkhidmat dalam bidang penguatkuasa undang2 iatu nak jadi abg polis hehehe.


p/s: ckup la kot tu trivia pasal aku ...kauorang lak....huhuhu 

2 comments:

hanna said...

ohoii..part bcinta! sapa agaknye ye..haishh..sklas ke? haha..

Unknown said...

hahahahha tettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt lala