MY PASSION

MY PASSION

Monday, February 14, 2011

Apa yang hilang???

       Wah ini first time aku trima musibah jenis ni...DOMPET AKU HILANG!!!!!!!!!!! arghhhhhhhh tidakkkk.., :(
aku x kesah pasal dwet tu coz x bnyak pun dlam tu just 40 hengget jer...
yg risaunya personal details like i/c ,bank card ,lesen, TESCO card, PETRONAS card, top up maxiz, n benda2 penting2 lain lah ada lam tuh...

      alkisahnya mcm ni, malam tadi aku ada meeting persatuan, lepas setel meeting trus shot balik dgn member naik keta....dah separuh jalan baru la otak ni nak terpikir sal dompet yg slalu disisi aku tu...arggghhh apa lagi pasukan gerakan khas mencari dompet aku pun ditubuhkan serta merta tanpa bnyak tanya...

      hampir sejam mencari setiap pelosok tempat, hemmmmm... eden pun dah down sgt2 so gerakan mencari di berhentikan..balik rumah dulu, hemmmm dugaan tol la sem ni.

      hatta, sampai jer rumah trus pasukan gerakan kedua ditubuhkan utk mncari dompet yg ilang itu dgn dibntu oleh rakan perajurit....

     dengan takdir tuhan... terniat dihati aku nak buka beg skolah aku ptg tadi, alangkan terkezut besor.. dompet cintaiku itu comel jer duduk dlam beg aku!!! haishhhhhh kauuuuuuuuuuuu!!!!

     bikin panas jer....so untuk ucapan trima kasih kpda gerakan khas tadi tu aku blanaj dowang ROCA (roti canai) kat kedai mamak .... lain kali akan ku pastikan 'dia di sisi ku slalu'


kes: TUTUP!!!


p/s: ada satu benda something dlam dompet tu yg aku still simpan till now.rahsia!




No comments: