MY PASSION

MY PASSION

Thursday, February 3, 2011

aku start bizi

yah ,,,lama btol xmenaip kat sini, aku dah mula sebukkk semenjak masuk sem baru ni...hurmmm
walaupun kelas aku xla brapa "ramai", tapi aku dibebani pula satu tanggungjawab besar...haishhh
baru cadang sem ni aku nak rilek sepenuhnya..dah jadi PRESIDEN persatuan pulak..cabaran kau pul!
tapi x mengapa, aku dah get use dgn title ni skang, ley ada pengalaman sebagai leadership rite??
so, soft skill aku makin naik syikiiiitttt ,arapnya la..


tapi aku blom la sampai tahap cengini kawan...


wahhh ini lagi melampau weei...blom lagi

mgkin ini...?? biji mata jew nmpak

tapi harus diingat!!! akademik pun kau kena tajamkan lagi...harapan AD masih menjadi harapan. cuba lagi dan lagi yah!!!

cuti seminggu raya cina memang kejap..tapi mcm x cuti jer, "keja skulah" banyak weeeihhh,due date cepat lak tu haishhhhh cabaran lagi.. emmm ok lah nak sambung wat keja skulah balik ni...

p/s: kadang2 serabut kadang2 tenang kadang2 gundah gulana hurmmmm..

No comments: