MY PASSION

MY PASSION

Thursday, December 2, 2010

Episod Minggu Pertama Praktikal

Assalamualaikum w.b.t,
ohoooo ketemui lagi kita....

start pada 28/11/10, mulanya aku praktikal di sebuah hospital berdekatan ngan umah...

HOSPITAL SULTAN ABDUL HALIM,SUNGAI PETANI KEDAH

apa yang aku buat??

haaaa selama 7 minggu aku akan bertapa disitu untuk menambahkan lagi ilmu dalam bidang yg aku amik nh...
yakni

OCCUPATIONAL THERAPY...

bagi yg lom tahu bidang nh apa..ley klik kat link bawah...


balik pada cerita mggu pertama ni....perghhh boleh dikatakan minggu pertama bermacam2 perkara baru  diterima dan di lihat ngan pancaindera aku

therapist suma ok sudi share semua perkara...waktu pagi memang waktu ramai patient datang untuk terima rawatan

waktu petang agak kurang appoinment patient ngan department ,sebab???
tah mgkin ada hal lain kot...

No comments: