MY PASSION

MY PASSION

Friday, September 23, 2011

balik kampung + masalah?

semalam aku balik kedah walaupun paper x abis agi.
alasan~ nak amik ketenangan..kat tempat blaja mcm2 masalah datng baik aku balik kejap hirup udara kedah jap
aku balik sorang~ adik paper dia bnyak so cuti xder~ 


aku sampai kmpung rerupanya ada mslh! haha 
"masalah tu xkan hilang selagi kita hidup? setuju?"


1) kampung aku ada kes pecah rumah. rumah jiran 25 ribu lesap + barang kemas (takziah)
2) kes bunuh yg masuk brita baru2 ni...DEKAT DENGAN UMAH AKU LA DOWH!!! ( 2 kes bunuh berasingan)
3)ubat mak aku habis stok kat klinik! masuk akal ke ubat abis stok? betol kutt...


org ckp mslah ni kita x cari pun dia dtng sendiri, so siap siagalah untuk hadapinya..
moga doa dimakbulkan Nya. amin.


p/s: kekawan aku dok ckp aku dah berubah? x mcm dulu? kenapa? dah berubah sgt kew? aku rasa x...aku masih dulu kekawan...rindu selalu:)

2 comments:

cik Zulaikha said...

mmeg berubah..dari skema ke sporting sgt..i loike u..hahaha..

Unknown said...

hahahhaa ika! " i like u" ? kecoh naty org tu dpt tawu haha..harap berubah ke arah sifat mahmudah hendaknya:)