MY PASSION

MY PASSION

Tuesday, August 2, 2011

BULAN RAMDAN TIBA LAGI

ahaa bulan mulia tiba lagi kali niii,,syukur pada ilahi. dapat aku bertemu sekali lagi di bulan yg mulia ni

bulann RAMADHAN kali ni paling mencabar bagi aku....ia menguji kesabaran, keimanan, dan segalanya lah
dengan kelas yang "ramai" sangat membuatkan aku makin menulang lagi...
"ramai" pogram kena attend...
assigment yang lagi "ramai" 
presentation yang makin "ramai"
huuuhhhhhh

 tapi aku amik hadapi suma ni dengan penuh kesabaran kerna aku tahu ini suma ada hikmahnya..tambah2 lagi di bulan RAMDAN....
mak kol pada malam pertama ramadhan tapi aku x jawap...abg ada meeting mak. maaf ya, naty lepas tarawih abg kol balik. lepas terawih aku sambung buat assigment dan presentation..pkul 2 pagi ak tidur....xjugak kol mak hmmm esok lah kol..episod semalam sekali lagi berlaku pada hari esoknya..sampai hari ketiga puasa aku masih x kol mak..hmmmmm sebok sgt kew aku ni?

setiap kali ramadahan, aku suka denga lagu raihan  HARAPAN RAMADHAN ..."kumengharap ramadhan kali ini penuh makna"

p/s: aku post entry ni pun dalam kelas MJ..hahah.. ini je kot masa yg aku sempat huhuu ssshhhh diam2 suda.
sebelah aku skang  pamai  , dia tengah berfb dengan androidnya ...ish3

2 comments:

azalia hjsalleh said...

dh kantoi aktiviti ko dlm kelas MJ.

skrg dh kol mak ke blum ?

Unknown said...

hahaha biasa ler..ingat ak sowang jer wat menda2 ni. kawan2 lain pun sama per..ada yg bergayut, msg, main game travian lagi tuu....dah kol semalam..mak marah hahaha padan muka