MY PASSION

MY PASSION

Wednesday, March 2, 2011

trend baru??

hemmmmm pernah anda panggil seseorg xkisah lah trjmpa kew, dekat kedai mkan kew?
pernah?? 

macam mana eh kalian pnggil org tersebut??
contoh 1: " err, abg sya nak sudu n garpu"
contoh 2: " emmm kak tolong ambik yang itu"
contoh 3: " hai kawan!!!"

adakah sebegitu??

bagus!!! ianya xda maslah, TAPI yg jadi masalhnya apabila ada org panggil someone dgn memuncungkan mulut lalu mengeluarkan sesuatu bunyi yang aku panggil bunyi TIKUS NAK MENGAWAN!!!!

ada yg x faham x?? aku pun x ngerti adakah style memanggil org sebigini  mnjadi trend balu eh baru??

aku cukup marah n bengang kalau org pnggil org or rakan dia mcm tu...mcm xda nama ka dia tu.


ada satu kisah sedang aku makan bersama rakan2 di KAFE ENGGERIK... aku hanya memerhati gelagat pelayan kafe tersebut mengutip pinggan..

tetiba aku terdengar bunyi switt!!! switt!!


patut kah kita panggil org sebegitu?? bayangkan kalau mak ayah kita di panggil begitu!!! oh merah padam muka bukan?? so kenapa mesti panggil org dengan sebegitu rupa??


hemmmmmm...renung2kan

p/s: aku x reti pun nak wat bunyi2 tikus mengawan tuh...erk susah jgak!!

No comments: